Fixat lite annonser!

Tror jag fått till att fixa lite annonser på bloggen nu. Detta har många andra bloggare också använt, jag hoppas nu att många kommer klicka på dessa annonser (som är längst upp på sidan) så jag får massa pengar! 
 
KLICKA PÅ!! Haha!
 
 
Annars har jag inte gjort så mycket idag, har åkt till apoteket och handlat lite allergitabletter osv. Har också lämnat in min senaste tidsraport för vikariepolen. 
 
Just nu tittar jag på Scary Movie 4 som går på 5:an. Ska snart åka och hämta Olivia hos "93:orna" som vi kallar hennes nya "gäng" för! 
 
 


ª Frida

Det är två likadana annonser?

Svar: JAA!!! HUR LÖSER JAG DET?! :O Fattar inget -.-
Embla Nilsson

2013-03-02 // 11:52:35
ª Frida

Tar ett annat företag och en annan annons och byter ut en av annonserna till den.
För har du lagt upp samma kod två gånger?

2013-03-02 // 20:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback