På vandring med lite för mycket sol!

På grund av det fina vädret vi haft här ett bra tag nu så fick jag en idé om att gå en lång promenad. Självklat ville jag inte gå själv så jag ringde upp Laura och vi möttes upp med väskor med vatten och solkräm och gick mot Red Rocks. När vi väl var där gav en snubbe som ägde ett utav husen där ett tips om en Loop track som skulle vara väldigt fin och lagom för denna varma dag. 
 
Vi korsade den lilla bäcken och gav oss upp mot berget! Och vilken utsikt och vilken natur! Väldigt vackert och inget folk! Lyckat! Men svettigt! 
 
Det hela slutade med mycket törstiga och hungriga tjejer med väldigt ömma fötter som haft en ortolig upplevelse med döda kaniner och vackra bäckar!
 
 
 
 
 
 
 
Sweet As!
 


Hejhej!
Jag hittade in på din blogg eftersom jag själv funderar på att åka till Nya Zeeland!
Jag har massor med frågor hehe om du orkar svara! :)
1. Hur bestämde du och din pojkvän att ni skulle åka till Nya Zeeland? Åkte ni med en organisation eller hur gjorde ni?
2. Hur ser erat liv ut där? Hur hittade ni era jobb, hur bor ni och var?
3. Har du några tips på ställen att besöka?
4. Hur är människorna i Nya Zeeland?

Haha jag kommer säkert komma på fler frågor men det skulle verkligen vara jättesnällt om du svarade! :)

/Emelie

Svar: Hej jag skickar ett mail till dig som svar ;)
Embla Nilsson

2013-11-24 // 13:08:11

Underbara bilder!

2013-12-09 // 10:45:51
ª Frida

Jag drömde att du hade bloggat

2014-01-14 // 11:22:29

10 million users
The average daily turnover at Binance, which was launched just a year ago, is about $ 1.5 billion. The number of users of the platform has increased from 2 million, which were at the beginning of the year, to 10 million today, according to Bloomberg. Join the successful ...http://bit.ly/2vQ14xl

2018-08-23 // 07:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback