Fyrverkerier och tyskar!

Igår träffade jag en stor grupp tyskar (jag kännde de flesta) och åt på Subway innan vi gick till vattnet och letade upp en bra plats för kvällens fyrverkerier som skulle ske på en båt ute på havet. 
 
Efter 2 timmars väntan i kyla började fyrverkerierna skjutas från havet och det var väldigt fint! Jag har aldrig sett fyrverkerier i form av hjärtan och smilisar. Vädlig imponerande! 
 
Efteråt gick vi till en bar och satte oss och tog ett par drinkar innan vi tog en taxi hem. Idag är jag jättetrött! Skulle egentligen gått en lång promenad men vädret håller inte riktigt med och jag har en hel del jag måste boka inför våran resa med mor, far och syster. Så det är det som väntar mig idag... 
 
 
 
 
Sweet As!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback