Living in New Zealand

Kollade igenom mina bilder från allt resande vi gjort här i Nya Zeeland. Då kom jag fram till att jag inte vill lämna detta otroligt vackra land! Jag är så glad att vi valde att flytta hit och jag hoppas verkligen att jag kommer tillbaka efter att jag pluggat (Sorry mom and dad, men risken är stor att jag flyttar hit permanent). Om ni får cnahsen att åka hit, tveka inte! Visst är det dyrt att flyga hit men jag tror inte det finns något vackrare land och som har så mycket olika landskap.
 
 
 
 
 
 
Sweet As!
 


vackra bilder!

2013-11-12 // 08:52:33

Åh så vackra bilder!

2013-11-12 // 08:59:27

Drömmen är verkligen att åka dit någon gång och resa omkring!

Svar: Du borde det är helt sjukt fint! :)
Embla Nilsson

2013-11-12 // 08:59:34

Det ser verkligen helt otroligt, du gör rätt i att flytta dit om du trivs så bra :)

2013-11-12 // 09:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback