Oj oj oj!

Okej så jag har inte bloggat om något på väldigt länge nu men jag har haft fullt upp med att söka jobb och fastnat framför Gilmore Girls som Alexander tvingat mig se och som jag sedan tyckte var grymt bra! 
 
Så det har inte hänt så mycket förutom att vi har köpt en stor filt och myser med och igår var vi på kräftskiva med Eva och Sven-Erik och deras kompisar! Det var supertrevligt och alla var väldigt snälla mot oss så det var snällt att vi fick komma. Gott var det också. 
 
Klockan är snart 11 och vi ska äta frukost nu. Planen idag är att gå och handla och kolla upp lite ställen i närheten av Wellington som vi kanske ska åka till nästa helg då vi kanske får låna Eva och Sven-Eriks bil.
 
Det regnar och är kallt här nu! Inte så roligt men hoppas det blir bättre snart men man vet aldrig. 
 
 
Sweet As!


ª Frida

Det ser ut som Sverige på bilden! (:

Svar: Det kändes nästan så också :D
Embla Nilsson

2013-04-21 // 16:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback