Inga mer jordbävningsoskulder!

Igår var det helt sjukt väder, det blåste jättemycket och spöregnade hela dagen! Jag och Alexander tänkte gå en promenad men det blev ju inte så. Vi fick ha en mysdag inne istället och tittade på Gilmore Girls. 
 
Vi fick också känna på en jordbävning igår. Jag trodde (eftersom det blåste så mycket) att det var vinden som dog tag lite i huset för det står typ på pelare, men det visade sig sedan att det var en jordbävning! Tydligen så händer det ganska ofta här men detta var första gången vi kände av en. 
 
På kvällen sen fick jag och Johanna (som för tillfället är i Australien) äntligen tid att prata med varandra! Det var kul att höra hur hon har det. Det är svårt att ha kontakt med alla eftersom tidsskillnaden är så dum så vill man prata med mig så skicka ett meddelande på facebook så kan vi bestämma en tid. 
 
 
Sweet As!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback