Fått mycket gjort idag!

Idag har jag tvättat alla mina smutsiga kläder, finns inte plats att hänga upp alla dock så jag har ett problem. 
Jag har också som ni ser fixat min blogg så den fin att titta på, tog ett tag men är iallafall nöjd. 
 
Min väska är framplockad och står nu i vardagsrummet och väntar på att fyllas med massa saker! Har också rensat in alla mina papper och gått igenom vad som måste tas med osv. Dessutom har jag ringt till Hönö Dykning och bokat provdykning den 14 juni 2014. Jag fick nämligen prova-på-dyka av Olivia på min student, men har inte gjort det och den går ut i maj, så jag fick ringa och boka en tid så långt bort det gick! Dom skrattade lite åt mig haha, så kan det va! 
 
Sen fick jag mitt internationella körkort på posten idag också! Jag förstår inte varför allt står på japanska och franska i boken men det är säkert rätt... hoppas jag! 
 
Idag kommer Alexander hit också, mysigt. Jag ska skicka med massa kalsonger och strumpor som han har här för där gör dom ingen nytta längre. 
 
 
 


ª Frida

Jacks födelsedag (((((;

Svar: HAHAHAHAHA!! :D
Embla Nilsson

2013-02-28 // 18:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback