En rubrik

Idag har inte hänt mycket i mitt liv. 8 dagar kvar och jag är fortfarande förkyld och sover dåligt.

Nu ligger jag i min säng och försöker somna, vilket jag lyckas med men blir inte långvarigt på grund av min halls.

Försöker med att dricka hostmedicin och vatten i ett mörkt rum med lite musik! Får se om det går bättre.

Här är jag i mörkret!



ª Frida

Alltså bilden hahaha!
Krya på dig! Alla säger att det är jobbigt att vara sjuk när man flyger, men jag har bara varit sjuk när jag flyger och tycker inte det är jobbigt (för öronen).

2013-02-27 // 15:39:08
ª Frida

Bra svenska. Jag menar alltså att varje gång jag flugit har jag varit sjuk...

2013-02-27 // 15:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback