Skepp lastat med tvätt!

Jag håller just nu på att tvätta och städa vårt lilla hus på berget. Det var ganska mycket tvätt! Efter första högen så täckte jag nästan hela altanen, visste inte hur jag skulle få plats med allt. Jag lyckades iallafall och som ni ser på bilden hänger der kläder överallt (bilden visar dessutom bara en tredjedel av all tvätt). 
 
Medans tvätten torkar i solen läste jag ut Fifty Shades of Grey. Ja jag vet den är jättesnuskig... men faktum är att den är väldigt spännande och bra! Jag rekomederar verkligen er som har lite mage att läsa den. Ett tips är dock att inte läsa den bland folk... har märkt att många stirrar på en då. Ska iallafall köpa del två imorgon.
 
Imorgon fyller Alexander år då ska jag äntligen avslöja hanns överraskning! Jag har jättesvårt att hålla mig och vill väldigt gärna berätta vad det är! En dag till sedan kan jag släppa lös
mina hemligheter!
 
 
Sweet As!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback