Min födelsedag!

Igår var min första dag som "icke tonåring", min 20 års dag! 
 
Som vanligt gick jag upp kl. 6 på morgonen och gick till jobbet, alla barnen var jättesnälla mot mig då dem visste att det var min födelsedag. Vi spelade lite UNO och åt frukost innan jag skjutsade iväg barnen till deras skolor. Alla kom i tid, solen sken och det var äntligen varmt! 
 
När jag kom hem skypade jag med min familj och de sjöng "jättefint" över skype samtidigt som jag öppnade mina paket som jag hade fått ifrån alla er hemma ifrån Sverige! 
 
Helt plötsligt kommer det en snubbe upp med ett tårtbud till mig! Självklart blev jag jätteglad det var ju en chokladtårta! MEN det stog ingenting om vem det var ifrån. Den enda ledtråden jag fick var att det stod på Svenska på tårtan. Hela dagen gick åt att försöka lista ut vem som hade skickat den! Det var väldigt roligt faktiskt! 
 
På kvällen gick jag, Alexander och Oliver på Monsters Inc och tog en supergod hamburgare på det Nya Zeeländska kedjan Burger Fuel. Dem har sjukt goda hamburgare! Blev jättemätt. När vi kom hem gick vi ner me tårtan till Sundin familjen och åt halva tårtan. 
 
Tack för alla fina presenter jag fått! 
En jättefin virkad nyckelpigemössa, godis, massa massa godis, tidningar, te grej, ännu mer godis, svensk mat, diverse brev och dikter, förkläde (av Alexander haha), välkommen skyllt och självklart den "hemliga-beundrare-tårtan"
 
 
 
 
 
Förresten, idag fick jag reda på att min "hemliga beundrare" var Frida! Tack så jättemycket det gjorde min födelsedag väldigt spännande! 
 
Sweet As!
 
 

 
 
 

 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback