The Flu

Första veckan som club manager för Ridgeway så blir jag sjuk de sista två dagarna. Nu ligger jag här, fint väder ute och har influensan. Roligt! 
Tur iallafall att Alexander bakade en kladdkaka igår. Då har jag något att mumsa på. 
Jag fick skypa lite med Olivia idag också innan hon gick och sov. Det var mysigt, jag saknar henne väldigt mycket.
 
 
Sweet As!
 
 
 
 
 


ª Elin

Hej! Jag ska backpacka i NZ i höst/vinter och undrar hur adaptern man behöver ser ut? Tacksam för svar! /Elin

Svar: Åh! Vad roligt du kommer ha det! :D Den har 3 smala pinnar varav en är lite längre som på bilden här: http://www.ginza.se/product/skross-el-adapter-australien-mm/990799/
Embla Nilsson

2013-09-15 // 19:37:33

Haha jag har ju bara min nattdräkt på mig!!!!!!

2013-09-27 // 18:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback