I'm a SURVIVOR!

Jag är hemskt ledsen om ni gått in på min blogg varje dag och hoppats på att få läsa om mina äventyr, istället har ni fått se "Här kan man va" om och om igen! 
 
Tyvärr har jag varit så himla trött varje kväll de senaste två veckorna. Anledningen är att jag jobbat från 7-6 varje dag med mina barn på Berhampore. Eftersom det är Holiday just nu här i NZ så är det liiite mer jobb är vanligt. 
 
Här kommer lite bilder från mina två veckor med mina barn:
 
 
 
 
 
Vi hade allt från bakdag och musikdag till pool party och pride fair. Väldigt roliga två veckor med ett par incidenter men inget som förstörde mitt och Dallas flyt! 
 
Nu framöver kommer jag jobba i Porirua med bara ett barn, kommer bli skönt efter allt kaos som varit de senaste månaderna. 
 
Sweet As!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback