Taupo!

Då har vi kommit hem ifrån vår nordö resa och herregud vad vi gjort saker! Jag har gjort saker jag aldrig trott jag skulle göra! 
 
Första stoppet var Taupo. Precis innan vi kom till Taupo stannade vi för ett fotostopp vid världens mest aktivaste vulkan (har utbrott ca. vart 3 år) och Mt Doom (bild 2) som är med i Sagan om ringen filmerna.
 
 
 
Efter det skrev vi på ett papper som sa att vi skulle hoppa fallskärm (Skydive) på 15000ft! Jag som är liiiite hjödrädd fattade inte riktigt vad jag gett mig in på men jag är väldigt glad att jag gjorde det och vi kunde inte ha haft bättre väder! Jag och Alexander blev filmade under hela färden och kameramännen var grymt coola! Ni kan se i början på videon hur de hänger utanför planet innan man hoppar. 
Det var en britt som också hoppade och han skrev Hi Mum på mina händer så försök hitta de ställen jag visar upp mina händer:
 
 
 
 
 
 
 
 
Alexander hoppade såklart också:
 
 
 
Sweet As! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback