Tandläkaren!

Var imorse hos tandläkaren! 
Min tandläkare är ganska rolig måste jag säga, han har en spännisbild på sig själv när han är på stranden i hans rum, men det är bara roligt! 
 
Mina tänder var iallafall bra så jag behöver inte oroa mig för dom i Nya Zeeland! Har bara några saker till jag måste göra innan vi åker. Bland annat ta körkort! Börjar med att jag har körlekton snart så ska åka in till den om typ en timme. 
 
Men jag har ett problem! Hur tusan pluggar man till teorin! Jag känner att jag är jättedålig på att plugga till den, men har inte riktigt kommit på ett bra sätt. Jag gör testerna på nätet men då sitter jag ju med boken och kollar svaren... vilket betyder att jag egentligen inte vet svaren. Hur gör man?! 
 


ª Frida

Jag gjorde testerna med boken. Sedan typ två utan boken för att testa tiden. Men med boken tog det ca två timmar att göra ett test och då fick jag lite panik för man har femtio minuter på sig på provet (tror jag).
I alla fall. Läste inte boken, utan använde den bara till testen och fick det bästa resultatet bland alla jag har pratat med på provet. Så det går nog bra för dig för du kan plugga. Det kan inte jag (:

Svar: Ja det är väll så man får göra :)Så tråkigt att plugga ensam bara :/
Embla Nilsson

2013-02-03 // 14:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback