Skype

Hejsan!
 
Om ni vill prata med mig när jag är i NZ så kan ni adda mig på skype, embla.nilsson heter jag! 
 
I helgen var jag, pappa och Alexander och hälsade på farmor i Västervik för sista gången innan vi åker iväg. Det känndes lite sorgligt att säga hejdå men ändå skönt att jag faktiskt hunnit göra det. 
 
Tyvärr har jag hunnit bli sjuk också... har feber och ont i halsen, fick ställa in min körlektion idag så jag skulle kunna ta det lungt och bli frisk. Suck... känner inte alls för att bli sjuk! 
 
Gick in idag och kollade på vårat flyg som vi ska flyga med till Nya Zeeland och måste säga att det är ganska så stort! Nu har nämligen allt löst sig med vårat flyg, det lönar sig att bli arg och inte ge upp av ren principsak! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback