Kiwi experience!

Igår jobbade jag med en kille som var helt hysterisk när han fick höra att jag skulle åka till Nya Zeeland. Han hade varit där innan och kom med 100000 tips och råd! Bla. tyckte han vi skulle åka med något som heter Kiwi experience som tydligen skulle vara väldigt poppulärt bland ungdommar som backpackar. 
 
Jag kollade självklart upp det när jag kom hem och fick se att det var ju helt fantastiskt! Man köper ett busspass (en rutt) så har man 12 månader på sig att ta sig runt. Vilket betyder att du kan åka fram och tillbaka lite som du vill! 
 
Det ingick massa saker och man fick prova på bla. Bungyjump och hoppa fallskärm! Man kunde åka fyrhjuling runt ställen där de spelat in Sagan om ringen. Till och med åka skidor och paddla kajak och träffa på balla människor! 
 
 
 
 
 


ª Frida

Alltså bergen på bilden! Dör

Svar: Haha bara att spara ihop pengar så får du se dem med egna ögon! ;)
Embla Nilsson

2013-01-30 // 15:38:53
ª Frida

Har ju inte mycket jag kan spara ifrån, så kommer nog inte ske );

2013-01-31 // 14:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback