Dunderklumpen!

Hejsan!
 
Idag har jag jobbat ihop yttligare lite mer pengar till resan. För er som inte vet så jobbar jag som vikarie på öarnas alla skolor och dagis. Idag fick jag för första gången jobba på ett fritids på skolan "Ankaret". Måste säga att det var väldig mysigt. 
 
Vi tittade iallafall på en film som heter Dunderklumpen! Alla barnen tyckte den var grymt rolig och även jag tyckte den var lite söt. Pippis pappa var en av huvudrollerna då han spelade pappa till Jens som försöker få tillbaka hans skattkista och leksaker som blivit stulna av Dunderklumpen som är ett animerat troll! Leksakerna lever och är också animerade, de är en bortskämmd docka, frusen och korkad hare, munspelsspelande nalle och ett litet modigt lejon i allt för stora prickiga byxor.
 
 
Nu väntar jag bara på att Alexander ska komma hem till mig, då ska vi äta hembakad pizza! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback