Lina tyckte det var dax att blogga!

Har inte "hunnit" blogga under den senaste tiden pga. HAR TAGIT KÖRKORT!!! WOHO!!
 
Nu är det exakt 1 vecka och 6 dagar tills vi drar till Nya Zeeland! Känner att min resefeber har slagit in... Läskigt.
Men jag får jobba på fram till den 6 mars så jag får så mycket pengar jag bara kan få. Idag och igår har jag varit i en 1:a på Bergagårdskolan. Fick lära dem klockan och läsa Tsatziki och farsan för mina små elever. Sen har vi också jobbat med årstider och då har de fått göra en "årskalender" där de har målat fina bilder som hör till våren, sommaren, hösten och vintern. 
 
Imorgon ska jag har gymnastik, och lektion om Alla hjärtans dag! Lite ironiskt för jag tycker inte riktigt om Alla hjärtans dag... Varför inte ge blommor och presenter vilken dag som helst. Man älskar ju inte varandra endast på en dag på året. Får nog läsa på lite mer om denna dag innan imorgon haha! 
 
 
Ska försöka blogga lite mer nu! 
(Gilla gärna min blogg på Facebook) 
 
Ha en bra Torsdag! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback