Tack Moder Natur!

Idag har det inte gått så bra för lilla Embla. Det började med att jag vaknar upp kl. 6 och märker att det spöregnar! På med arbetskläderna, ut i regnet, gå till bussen. 
 
När jag kommer dit har inte värmen varit på så det är svinkallt! Jaja tänker jag och sätter på den och går till kylskåpet för att ta mig lite frukost innan barnen kommer. Då finns de ingen mjölk... nehe då får det bli toast. 
 
När eleverna ska äta frukost tappar en av dem hela tallriken med yoghurt på golvet och självklart har golvet täckmatta! Skrubba skrubba lilla Embla. 
 
Jag lämnar snabbt en elev till hennes klassrum och springer med resten till bilen! Fortfarande spöregn, känns som en dusch från moder natur. Jag lämnar iallafall av två av barnen på skola nr. 2 och springer tillbaka till bilen. Nu ska jag åka till andra sidan flygplatsen på 20 min! Självkart, på grund av vädret, är ALLA ute och kör bil och det känndes som om många var lite bakfulla då de gjorde idiotiska saker hela tiden... vi blir sena till skola nr.3.
 
Sen kommer jag hem och märker att även här är det svinkallt. Nu sitter jag under filten med elementet på högsta värme och fläkten i full gång! Hoppas det blir varm snart!
 
Jag fick iallafall fina tidiga födelsedagspresenter som jag ska hänga upp på väggen:
 
 
Sweet As!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback