Rangitata Rafts - Forsränning

Efter en blåsig natt i skräckhuset blir vi upphämtade 1 timma för sent av Bill som ska köra oss till Rangitata Rafts! Alla vi svenskar var grymt taggade och väldigt hungriga då vi inte fick den frukost vi blev utlovade i tid. Men så kan det va. 
 
När vi kommer fram får vi lunch och våtdräkter med hjälm och massa annat fult man skulle ha på sig! 
 
Att forsränna var verkligen askul! Lite läskigt men superkul! Verkligen något alla borde testa på (om man inte är rädd för vatten, då är detta inget för den personen)! Det går inte riktigt beskriva med ord hur kul det var men här får ni se massa massa bilder så kanske ni förstår! Våran guide hette Dan och han var nog den coolaste av dem alla och lärde sig lite svenska av oss "Ta min paddel"
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sweet As!


ª Frida

En sån tur tycker jag verkar jättejätteläskig. Om jag skulle vågat mig på båten skulle jag bara suttit och blundat typ!

(Tips: Man får inget för Maxlash-annonserna längre, så det bästa är att byta den mot någon annan)

Svar: Det kan man inte göra haha då kommer man att ramla i för man måste vara med hela tiden och ger man inte 120% så kan man riskera att välta :)
Tack för tipset, jag får ta tag i det någon gång :)
Embla Nilsson

2013-04-09 // 16:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback